Monika WONTROBOVÁ
Bakalářská práce
Problémy začínajícího učitele
Problems of a novice teacher
Anotace:
Bakalářská práce je v obecné rovině zaměřena na problematiku začínajícího učitele základní školy. V teoretické části se touto problematikou zabývá z pohledu odborné literatury se zaměřením na jednotlivé oblasti a fáze začínajícího učitele včetně teoretické přípravy. Ve výzkumné části za použití kvantitativního výzkumu je práce zaměřena na hodnocení nejčastějších problémů začínajících učitelů na základních …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of novice primary school teachers. The theoretical part deals with the subject from the perspective of scientific literature relating to specific areas and phases of novice teachers including theoretical training. The research part using quantitative research methods focuses on the evaluation of the most common problems of novice teachers in primary schools in Olomouc …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WONTROBOVÁ, Monika. Problémy začínajícího učitele. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně zdravotní práce se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Sociální dovednosti speciálních pedagogů působících ve vzdělávání
Karolína HORKLOVÁ -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Uvádění učitelů na 1. stupni základní školy: příklad inspirativní praxe
Veronika Slaninková -
VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU
Jitka ZÍBAROVÁ -
Hodnocení procesu realizace programu prevence užívání drog ve středně velkém městě
Veronika Rolencová -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva