Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages – Adéla ŠROTOVÁ
Adéla ŠROTOVÁ
Diplomová práce
Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages
Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages
Abstract:
The subject of this work is the factors affecting learning foreign languages in the relation to the four basic language skills {--} listening, speaking, reading and learning. The theoretical part is dedicated to the description of all the affective factors, divides them into two main groups, inner and outer and presents the theories of some influential authors in this topic. The following practical …víceAbstract:
Tématem práce jsou vnější faktory ovlivňující učení se cizím jazykům ve vztahu ke čtyřem základním jazykovým dovednostem {--} poslechu, mluvení, čtení a psaní. Teoretická část práce se věnuje popisu všech vlivných faktorů, rozděluje je na dvě základní skupiny, tedy vnitřní a vnější a nastiňuje teorie významných autorů v tomto oboru. Následující praktická část pozoruje vliv již pouze jednotlivých vnějších …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2007
Zveřejnit od: 27. 4. 2007
Identifikátor:
2298
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Betáková, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROTOVÁ, Adéla. Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages . Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-D/ZŠ, Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ, společný základ
Práce na příbuzné téma
-
Děti s poruchami učení a vliv sociokulturního prostředí na jejich integraci do společnosti
Klára PFEIFEROVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Faktory ovlivňující verbální dovednosti žáků na prvním stupni ZŠ (případová studie)
Simona PETRIČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva