Daniel Tyrpekl

Diplomová práce

Využití influencerů v online marketingových aktivitách organizací

Use of influencers in the online marketing activities of organizations
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sepsat řadu doporučení pro influencery a firmy, které jejich služeb využívají, jakým způsobem by se měli na propagaci značek, produktů a služeb zaměřit, aby byl influencer marketing co nejúčinější.V práci budou nejprve rozebrány teoretické základy online marketingu a marketingového a komunikačního mixu. Následovat bude přiblížení spotřebního a nákupního chování. Poté budou …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to write a series of recommendations for influencers and companies using their services, how they should aim to promote brands, products and services in order to make influencer marketing as effective as possible.The theoretical fundamentals of online marketing and marketing and communication mix will be discussed first. Consumer and purchasing behavior will then be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
  • Vedoucí: Radim Čermák
  • Oponent: Martin Potančok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78579