Využití influencerů v online marketingových aktivitách organizací – Daniel Tyrpekl
Daniel Tyrpekl
Master's thesis
Využití influencerů v online marketingových aktivitách organizací
Use of influencers in the online marketing activities of organizations
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je sepsat řadu doporučení pro influencery a firmy, které jejich služeb využívají, jakým způsobem by se měli na propagaci značek, produktů a služeb zaměřit, aby byl influencer marketing co nejúčinější.V práci budou nejprve rozebrány teoretické základy online marketingu a marketingového a komunikačního mixu. Následovat bude přiblížení spotřebního a nákupního chování. Poté budou …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to write a series of recommendations for influencers and companies using their services, how they should aim to promote brands, products and services in order to make influencer marketing as effective as possible.The theoretical fundamentals of online marketing and marketing and communication mix will be discussed first. Consumer and purchasing behavior will then be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedúci: Radim Čermák
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace názorového vůdcovství mezi studenty Fakulty sociálních studií MU
Barbora Halbová -
Proměna autora herních recenzí jako názorového vůdce v ČR od roku 1990 až do přítomnosti
Ondřej Partl -
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
Veronika Bulánková -
Youtubeři v roli názorových vůdců
Olga Tlučhořová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Leadership communication on LinkedIn during the times of COVID-19
Kateřina Marxtová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen