Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru – Bc. Lenka Kaňková
Bc. Lenka Kaňková
Master's thesis
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Personnel marketing in a selected public sector company
Abstract:
Tématem této diplomové práce je personální marketing konkrétní společnosti z oblasti dopravy ve veřejném sektoru. Cílem je navrhnout konkrétní doporučení pro zvýšení kvality a účinnosti vnitřního a vnějšího personálního marketingu vybrané společnosti. Teoretická část se zaměřuje na popis východisek personálního marketingu, definici klíčových pojmů a specifikuje dílčí oblasti personálního marketingu …moreAbstract:
The topic of this master`s thesis is the HR marketing of a specific company in the public transport sector. The aim is to propose specific recommendations for improving the quality and effectiveness of internal and external HR marketing of the selected company. The theoretical part focuses on describing the background of HR marketing, defining key terms and specifying sub-areas of personnel marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/hlf00/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŇKOVÁ, Lenka. \textit{Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ivz2xo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Management and economy in public administration / Management and economy in public administration
Theses on a related topic
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová