Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení – Bc. Michal KOCIÁN
Bc. Michal KOCIÁN
Diplomová práce
Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení
Integration of IT in education of informatic
Anotace:
Tato práce se zajímá o motivaci aktivit v prostředí výuky. Snaží se nalézt teoretická východiska použití v praxi. Poukazuje také na význam konstruktivismu ve výuce.Abstract:
This thesis focuses on motivation of behaviour in education. It also seeks teoretical solution for using in practice. It adverts to denotation constructivism.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
4184
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCIÁN, Michal. \textit{Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/iw32wb/.
Jak správně citovat práci
KOCIÁN, Michal. Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Motivace dětí v mateřské škole
Terezie FENDRYCHOVÁ -
Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ.
Martina NĚNIČKOVÁ -
Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu
Bohumila SVITÁKOVÁ