Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení – Bc. Michal KOCIÁN
Bc. Michal KOCIÁN
Master's thesis
Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení
Integration of IT in education of informatic
Abstract:
Tato práce se zajímá o motivaci aktivit v prostředí výuky. Snaží se nalézt teoretická východiska použití v praxi. Poukazuje také na význam konstruktivismu ve výuce.Abstract:
This thesis focuses on motivation of behaviour in education. It also seeks teoretical solution for using in practice. It adverts to denotation constructivism.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006
Identifier:
4184
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCIÁN, Michal. \textit{Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/iw32wb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCIÁN, Michal. Způsoby integrace moderních informačních technologií ve výuce informatiky s využitím prvků autoregulace učení. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Interakce Abeta a Tau proteinu s dalšími molekulami a jejich vztah k patogenezi Alzheimerovy choroby
Alice Hálová -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Motivace dětí v mateřské škole
Terezie FENDRYCHOVÁ -
Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ.
Martina NĚNIČKOVÁ -
Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu
Bohumila SVITÁKOVÁ