Mediální reflexe Mercedes-Benz Prague Fashion Week – Dana Linh Nguyen
Dana Linh Nguyen
Bakalářská práce
Mediální reflexe Mercedes-Benz Prague Fashion Week
The Media Reflection of Mercedes-Benz Prague Fashion Week
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prezentací a medializací největší módní přehlídky v České republice, Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Jejím cílem je analýza, vyhodnocení a komparace tiskových zpráv a mediálních výstupů třech ročníků události, v období mezi lety 2018–2020. V teoretické části se věnuje médiím, metod jejich výzkumu, a především přeměnou kulturní události na událost mediální prostřednictvím …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the presentation and media coverage of the largest fashion show in the Czech Republic, Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Its aim is to analyze, evaluate and compare the press releases and media outputs of the three years of the event in the period between 2018 and 2020. The theoretical part is focused on the media, methods of their research, and especially the transformation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení příležitostí a rizik při spolupráci módních návrhářů s managementem módní události aplikováno na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku
Blanka Podvolecká -
Projekt Mercedes Benz Prague Fashion Weekend a jeho animační dopady
Adéla Mazánková -
Mediální reflexe Prague Design Week
Dominika Hejkalová -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal