Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky – Jiří Kopecký
Jiří Kopecký
Bachelor's thesis
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Abstract:
Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek …moreAbstract:
This thesis devotes to one of the fastest developing segments of marketing online marketing. In the beginning, the thesis focuses on the basic ideas of internet marketing and further explains the Search Engine Optimalization (SEO) strategy. This thesis also concentrates on other forms of online marketing, such as the use of PPC systems, e-mailing and further describes the tools used for the web analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÝ, Jiří. \textit{Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/iw5b5r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kopecký, Jiří. Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Online marketing
Jiří Kopecký -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů
Filip Šimon