Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky – Jiří Kopecký
Jiří Kopecký
Bakalářská práce
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Anotace:
Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek …víceAbstract:
This thesis devotes to one of the fastest developing segments of marketing online marketing. In the beginning, the thesis focuses on the basic ideas of internet marketing and further explains the Search Engine Optimalization (SEO) strategy. This thesis also concentrates on other forms of online marketing, such as the use of PPC systems, e-mailing and further describes the tools used for the web analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPECKÝ, Jiří. \textit{Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/iw5b5r/.
Jak správně citovat práci
Kopecký, Jiří. Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Online marketing
Jiří Kopecký -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů
Filip Šimon