Literatura tvořená umělou inteligencí – Bc. Radek KLIKA
Bc. Radek KLIKA
Diplomová práce
Literatura tvořená umělou inteligencí
Literature Created by Artificial Intelligence
Anotace:
Diplomová práce se věnuje literatuře tvořené umělou inteligencí. Práce se zabývá umělou inteligencí a jejím využitím, dále popisem procesu zpracování přirozeného jazyka a generování textu. V práci je uvedena analýza scénáře divadelní hry AI: Když robot píše hru, který vytvořila umělá inteligence. Na základě analýzy scénáře byly zjištěny přínosy a nedostatky literární tvorby AI. Výstupem práce jsou …víceAbstract:
The thesis is devoted to the literature created by artificial intelligence. The thesis deals with artificial intelligence and its use, as well as describing the process of natural language processing and text generation. The thesis presents an analysis of the script of the play AI: When a Robot Writes a Play, which was created by artificial intelligence. Based on the analysis of the script, the benefits …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIKA, Radek. Literatura tvořená umělou inteligencí. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování přirozeného jazyka: analýza mluveného jazyka studentů oboru informační technologie
Aleksandar Stanković -
Zpracování přirozeného jazyka ve videohrách: Případová studie AI Dungeon
Viktor Porokh -
Zpracování nových gramatických fenoménů v logické analýze přirozeného jazyka
Renáta Pivodová -
Geocoding služba s využitím zpracování přirozeného jazyka
Tomáš Večeřa -
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
Zdeněk Illek -
Neuronové sítě pro zpracování přirozeného jazyka
Jan ČEDÍK -
Možnosti využití umělé inteligence a zpracování přirozeného jazyka ve vzdělávání
Jana ZEMANOVÁ -
Srovnání cloudových ML platforem se zaměřením na zpracování přirozeného jazyka
Dominik Botur
Název
Vložil
Vloženo
Práva