Vývoj a příčiny inflace v České republice v letech 2013-2023 – Diana Ryžaková
Diana Ryžaková
Bakalářská práce
Vývoj a příčiny inflace v České republice v letech 2013-2023
Development and causes of inflation in the Czech Republic in the years 2013-2023
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit faktory inflačního vývoje v České republice v období 2013-2023 a vliv měnověpolitických nástrojů ČNB na dosažení inflačního cíle. Použitím metody komparace a analýzy dat byly stanoveny nejdůležitější faktory růstu, poklesu inflace a cenové hladiny v daném období. V první polovině stanoveného intervalu docházelo k deflaci, na kterou ČNB zareagovala užíváním měnového …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the factors of inflation in the Czech Republic in the period 2013-2023 and the impact of the Central Bank´s monetary policy instruments on the achievement of the inflation target. Using the method of comparison and data analysis, the most important factors of inflation growth, inflation decline and price level in the given period were determined. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Dobroslava Pletichová
- Oponent: Zbyněk Kuna, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
Daniel Camilo Oviedo Arevalo -
The Role of Oil Price Fluctuation on Russian Macroeconomic Indicators
Kristina Tiron -
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
Václav Vrabec -
Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
Eliska Brabencova -
Marketing aspects of consumer price perception
Georgios Tsiligiannis -
Srovnání vývoje indexů spotřebitelských cen v ČR a EU
Vít Hanzal -
Porovnání cen zboží a služeb v evropských zemích
Zuzana Lednická -
Úrokové sazby a jejich význam v ekonomice podniku
Adam Švec
Název
Vložil
Vloženo
Práva