Analýza a vyhodnocení stravovacího úseku hotelu – Veronika Sychrová
Veronika Sychrová
Diplomová práce
Analýza a vyhodnocení stravovacího úseku hotelu
Analysis and evaluation of Food and Beverage Department of a hotel
Anotace:
Na žádost manažera hotelu byla vypracována analýza stravovacího úseku a vyhodnocení současného stavu. Z analýzy pak vychází hlavní cíl, kterým je vypracování nového marketingového konceptu. Struktura práce je členěna na teoretickou část týkající se ubytovacích a stravovacích služeb a marketingu. Praktická část je pak zaměřena na charakteristiku hotelu jako celku, kde je kladen velký důraz na analýzu …víceAbstract:
Analysis of the department and evaluation of present condition was elaborated at the request of the hotel manager. From the analysis comes the main aim - proposition of a new marketing concept. The structure of the thesis is divided into theoretical part concerning accommodation and gastronomic service and marketing. Practical part is then focused on the characteristic of the hotel in general, where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Jarmila Indrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29404
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Business solution for a food service company based on a modern nutrition concept (case of Russia)
Stanislav Tarasov -
Opatření managementu stravovacícho úseku v hotelu s cílem zvýšit a zkvalitnit stravovací služby a tak dosáhnout vyšší poptávky po těchto službách.
Oleksandr Biley -
Stravovací návyky policistů během výkonu služby
Rostislav PAZDOŇ -
Uvedení nové služby na trh
Dagmar Novotná -
Projekt založení podniku poskytující stravovací služby
Lukáš JANKŮ -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Denisa Šúmská