Tereza Hausknechtová

Bakalářská práce

Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou

The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market
Anotace:
Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice …více
Abstract:
Hausknechtová, T. The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis examines the impact of influencer marketing on the consumer behaviour of women aged 15 – 26 in the decorative cosmetics market. The study identifies the influences on consumer purchasing decision making processes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing