Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou – Tereza Hausknechtová
Tereza Hausknechtová
Bachelor's thesis
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market
Abstract:
Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice …moreAbstract:
Hausknechtová, T. The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis examines the impact of influencer marketing on the consumer behaviour of women aged 15 – 26 in the decorative cosmetics market. The study identifies the influences on consumer purchasing decision making processes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAUSKNECHTOVÁ, Tereza. \textit{Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s~dekorativní kosmetikou}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/iwnclm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque
Julie WAVŘÍKOVÁ -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The mediation of the makeup application in YouTube tutorials
Anna TOPINKOVÁ