Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou – Tereza Hausknechtová
Tereza Hausknechtová
Bakalářská práce
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market
Anotace:
Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice …víceAbstract:
Hausknechtová, T. The impact of influencer marketing on consumer behaviour in the decorative cosmetics market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis examines the impact of influencer marketing on the consumer behaviour of women aged 15 – 26 in the decorative cosmetics market. The study identifies the influences on consumer purchasing decision making processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAUSKNECHTOVÁ, Tereza. \textit{Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s~dekorativní kosmetikou}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/iwnclm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque
Julie WAVŘÍKOVÁ -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The mediation of the makeup application in YouTube tutorials
Anna TOPINKOVÁ