Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti – Dominika Dušková
Dominika Dušková
Master's thesis
Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
Transformations of visual identities of Czech cities: Utilization of participatory methods and their impact on the public's acceptance of a new visual identity
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu participace veřejnosti na projektech nových vizuálních identit českých měst. Cílem je zmapování možností a metod zapojení občanů do projektů, definování přínosů i limitů, které jsou s participací spojené, a diskuse, zda má spolupráce občanů na projektu nového vizuálu vliv na pozitivní přijetí výsledného grafického návrhu ze strany veřejnosti. Prostřednictvím analýzy …moreAbstract:
This Master‘s thesis focuses on the topic of public participation in the projects of new visual identities of Czech cities. The aim is to map the possibilities and methods of citizen involvement in the projects, to define the benefits and limitations associated with participation, and to discuss whether the cooperation of citizens in the new visual identity project has an impact on the positive acceptance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91769
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2024
- Supervisor: Vojtěch Kouba
- Reader: Pavla Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUŠKOVÁ, Dominika. \textit{Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/iwvoav/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Municipální marketing
Iveta KAVKOVÁ -
Municipální marketing
Barbora FRYDRÝNOVÁ -
Municiáplní marketing
Michal VRBA -
Municiplální marketing
Zdeňka ŘEPÍKOVÁ -
Kulturní politika a kulturní projekty na komunální úrovni
Monika Křížová -
Financování a marketing volnočasových aktivit
Michaela Sikorová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Laura Palková