Bc. Jolana Křižanová
Master's thesis
Virtuální kamerový systém
Virtual camera system
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na návrh virtuálního kamerového systému pro vybraný komerční komplex. Teoretická část se zabývá historií a vývojovými trendy virtuální reality, softwary určené pro vytváření programů ve virtuální realitě a potřebným vybavením. Dále je v této části popsán kamerový systém, jeho rozdělení, jaké jsou jeho komponenty a jaké softwary se nyní využívají pro návrhy kamerových systémů …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the design of a virtual camera system for a selected commercial complex. The theoretical part deals with the history and development trends of virtual reality, software designed for creating programs in virtual reality, and the necessary equipment. Furthermore, this section describes the camera system, its division, what are its components, and what software is now …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křižanová, Jolana. Virtuální kamerový systém. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / Security Technologies, Systems and Management
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
Jakub ŠTARMAN -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Josef Kotlář -
Software Reliability Growth Models for Open Source Software
Radoslav Mičko -
Software Metrics for Software Defects Prediction
Dominik Arne Rebro