BcA. Gabriela ČINKOVÁ
Master's thesis
Reklama na přírodu
Promotion of Nature
Anotácia:
Obsahem této diplomové práce je prezentace přírody. První impuls projektu přišel na jaře v roce 2010. Na roční stáži v Berlíně, místě, které považuji za jedno z nejvzdušnějších měst, město plné parků, cyklistů, svěžího vzduchu. Stále je to však město. Potřeba vzdálit se ulicím a prchnout ven byla stále silnější, rozhodla jsem se přírodu zpropagovat obecněji, a proto vznikl tento projekt. Řešila jsem …viacAbstract:
This master thesis is a presentation of nature, from one point of view. The first impulse of the project came in the spring of 2010, on the initiative and needs to be more out in the nature. On yearly scholarship in Berlin, city, which I consider one of most airy city, a city full of parks, cyclists, fresh air, but still it is a city. Need to move away and flee the streets of the city was still stronger …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČINKOVÁ, Gabriela. Reklama na přírodu. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / odbor:
Fine Art / Applied Art - specialization Graphic Design I
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt