Bc. Anna Slabunova

Bakalářská práce

Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy

Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá oblastí emočního marketingu a jeho vlivem na vnímání a chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jestli spotřebitelé reagují na techniky emočního brandingu se zaměřením na autenticitu, soucit a personalizované vyprávění příběhů. Hlavní výzkumná otázka zní: "Ovlivňují techniky emočního brandingu, jako je autenticita, soucit a personalizované vyprávění příběhů, vnímaný …více
Abstract:
This thesis delves into the realm of emotional marketing and its effects on consumer perceptions and behaviors. The main goal of the thesis is to explore if consumers respond to emotional branding techniques, specifically focusing on authenticity, compassion, and personalized storytelling. The main research question is "Do emotional branding techniques like authenticity, compassion, and personalized …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní