Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy – Bc. Anna Slabunova
Bc. Anna Slabunova
Bakalářská práce
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá oblastí emočního marketingu a jeho vlivem na vnímání a chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jestli spotřebitelé reagují na techniky emočního brandingu se zaměřením na autenticitu, soucit a personalizované vyprávění příběhů. Hlavní výzkumná otázka zní: "Ovlivňují techniky emočního brandingu, jako je autenticita, soucit a personalizované vyprávění příběhů, vnímaný …víceAbstract:
This thesis delves into the realm of emotional marketing and its effects on consumer perceptions and behaviors. The main goal of the thesis is to explore if consumers respond to emotional branding techniques, specifically focusing on authenticity, compassion, and personalized storytelling. The main research question is "Do emotional branding techniques like authenticity, compassion, and personalized …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ij499/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert