Bc. Anna Slabunova

Bachelor's thesis

Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy

Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Abstract:
Tato práce se zabývá oblastí emočního marketingu a jeho vlivem na vnímání a chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jestli spotřebitelé reagují na techniky emočního brandingu se zaměřením na autenticitu, soucit a personalizované vyprávění příběhů. Hlavní výzkumná otázka zní: "Ovlivňují techniky emočního brandingu, jako je autenticita, soucit a personalizované vyprávění příběhů, vnímaný …more
Abstract:
This thesis delves into the realm of emotional marketing and its effects on consumer perceptions and behaviors. The main goal of the thesis is to explore if consumers respond to emotional branding techniques, specifically focusing on authenticity, compassion, and personalized storytelling. The main research question is "Do emotional branding techniques like authenticity, compassion, and personalized …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2024
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní