Kompetence pedagogů k diagnostice sluchové vady v prostředí mateřských škol – Martina Zelbová
Martina Zelbová
Bakalářská práce
Kompetence pedagogů k diagnostice sluchové vady v prostředí mateřských škol
Teachers' Competencies to Diagnose Hearing Impairment in Preschool Environment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje pedagogům v mateřských školách a jejich připravenosti a schopnostem k odhalení lehké a střední nedoslýchavosti u dětí, u kterých sluchová vada nebyla diagnostikována. Učitelé v mateřských školách mohou sehrát velkou roli při odhalení nedoslýchavosti.Úvodní kapitoly teoretické části popisují dítě předškolního věku, vývoj sluchu, etiologii sluchových vad a jejich kompenzaci …víceAbstract:
This Bachelor’s Thesis deals with kindergarten teachers and their readiness and capabilities to detect light and medium hearing loss in children whose hearing defect has not been diagnosed. Teachers in kindergartens may be a key factor in detecting hearing loss.The introductory chapters of the theoretical part describe the child of pre-school age, the development of hearing, the etiology of hearing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Tereza Koliášová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva