Bc. Linda Hojgrová
Master's thesis
Localization in Advertising
Localization in Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá lokalizací reklamních kampaní, a to konkrétně adaptací reklam cílených na jednotlivé lokální trhy a standardizací reklam vysílaných souběžně v několika různých státech. Cílem této práce je popsat rozdíly mezi reklamami určené pro lokální trhy a kampaněmi, které mají za cíl oslovit mezinárodní publikum. Teoretická část práce definuje lokalizaci v rámci překladu a současně …viacAbstract:
This thesis researches the use of localization in advertising campaigns and focuses on the methods of adaptation of television advertisements intended for local markets and standardization of international campaigns. The purpose of this thesis is to define the differences between advertisements designated for local markets and campaigns that aim to appeal to an international audience. The theoretical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vjwp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Olga Zörnerová
- Oponent: Mgr. Renata Kamenická, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
English-language Translation / English-language Translation