Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o. – Bc. Alina Kostevych
Bc. Alina Kostevych
Diplomová práce
Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o.
Proposal for creating and building a brand for Amadea s.r.o.
Anotace:
Práce se věnuje problematice návrhu tvorby a budování značky firmy. Práce je založena na teoretickém výzkumu z oblasti brandingových strategií, marketingových a komunikačních konceptů. V textu jsou popsány a vysvětleny základní termíny z dané problematiky, je popsána historie vzniku firemních značek, budování vztahu mezi značkou a zákazníkem, jsou vysvětleny fáze řízení značky, její výkonnost a hodnoty …víceAbstract:
The work is devoted to the issue of designing the creation and building of the company's brand. The work is based on theoretical research in the field of branding strategies, marketing and communication concepts. The text describes and explains basic terms from the given issue, describes the history of the creation of corporate brands, building the relationship between the brand and the customer, explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Jaroslav Kumstát -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Image a identita značky - vybrané problémy
Jana Petráčková -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj