Luong Duyen Nguyenová

Bakalářská práce

Budování vizuální identity značky

Building a brand's visual identity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tématiku image a její spojení s firemní identitou. Jejím hlavním cílem je definovat jednotlivé prvky, které jsou spojeny s vizuální identitou značky, a jsou nezbytným základem pro praktické využití při tvorbě firemní značky. V teoretické části je popsaná firemní identita, její složky a jaké další oblasti je potřeba brát v úvahu během tvorby vizuální image. Tato …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of brand identity and its connection to corporate identity. Its main goal is to define the individual elements associated with brand identity and therefore are necessary for practical use in creating a corporate brand. The theoretical part describes the corporate identity, its components and what other areas need to be taken into account when creating a brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Klára Mouchová, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.