Sociální marketing nadace Dobrý anděl – Bc. Jana Milostná
Bc. Jana Milostná
Diplomová práce
Sociální marketing nadace Dobrý anděl
Social Marketing of the Foundation Dobrý anděl
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na sociální marketing nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké aspekty vybraných sociálních kampaní ovlivňují participanty výzkumu při utváření názoru na danou problematiku. Teoretická část vymezuje pojmy sociálního marketingu, sociální reklamy, marketingového prostředí v neziskovém sektoru, neziskové organizace a jejich financování. Součástí teoretické části …víceAbstract:
The thesis focuses on the social marketing of the Dobrý anděl foundation. The main objective of the thesis is to examine how various aspects of the foundation's social campaigns influence the opinions of research participants. The theoretical part defines the concepts of social marketing, social advertising, the marketing environment in the non-profit sector, non-profit organizations, and their funding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Milostná, Jana. Sociální marketing nadace Dobrý anděl. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl -
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
Lucie Hampejsová -
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
Ivo Janovský -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková