Mirka Šikolová
Diplomová práce
Marketingový plán penzionu
Marketing plan of boarding house
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem konkrétního penzionu v Krkonoších. Jedná se o projekt, který bude i na základě této práce realizován. Cílem práce je sestavit marketingový plán penzionu, včetně jeho jednotlivých bodů. Pro sestavení tohoto marketingového plánu bude využito dotazníkové šetření provedené mezi provozovateli penzionů v okolí.Abstract:
The thesis is concerned with marketing plan of concrete boarding house in the Giant Mountains. It is project, which will be realized on the ground of this dissertation. The goal of the dissertation is to draw up a marketing plan including its particular points. A questionnaire research among proprietors of boarding houses in neighborhood was used for drawing up this marketing plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39375
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: Jarmila Indrová
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39375
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Oleg Podsadny -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei