Mirka Šikolová
Master's thesis
Marketingový plán penzionu
Marketing plan of boarding house
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem konkrétního penzionu v Krkonoších. Jedná se o projekt, který bude i na základě této práce realizován. Cílem práce je sestavit marketingový plán penzionu, včetně jeho jednotlivých bodů. Pro sestavení tohoto marketingového plánu bude využito dotazníkové šetření provedené mezi provozovateli penzionů v okolí.Abstract:
The thesis is concerned with marketing plan of concrete boarding house in the Giant Mountains. It is project, which will be realized on the ground of this dissertation. The goal of the dissertation is to draw up a marketing plan including its particular points. A questionnaire research among proprietors of boarding houses in neighborhood was used for drawing up this marketing plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39375
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2014
- Supervisor: Jarmila Indrová
- Reader: Zdenka Petrů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39375
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Oleg Podsadny -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei