Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku – Bc. Jitka Houšťová
Bc. Jitka Houšťová
Master's thesis
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
The influence of the Customer value on the competitiveness of the company
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je "Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku". V teoretické části jsem uvedla charakteristiku pojmu hodnota pro zákazníka a dále jsem se podrobněji věnovala inovacím a metodám, které pomáhají v analyzování faktorů, které mohou ovlivňovat konkurenceschopnost podniku. V praktické části jsem se na konkrétním podniku zaměřila na analýzu současného stavu …moreAbstract:
Subject matter of my thesis is "The influence of creating of valuation for the customer on competitive strength of the company." In theoretical part I introduced the characterization of the concept of valuation for the customer and thereinafter I attended to innovations and methods in more detail, which helps in analyzing factors influencing competitive strength using methods mentioned in theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gn4hd/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2008
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUŠŤOVÁ, Jitka. \textit{Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/iy7vcs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová