Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky – Bc. Daniel KROTIL
Bc. Daniel KROTIL
Diplomová práce
Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky
Conceptual and Mind Maps in Physics Education
Anotace:
Tato diplomová práce se snaží analyzovat aspekty myšlenkového mapování s cílem vytvořit efektivní nástroje pro aktivní a tvůrčí podporu výuky fyziky na základní, popřípadě i na střední škole. Úvodní část práce obsahuje základní představy o teoriích učení, tvořivosti, psychologických aspektech myšlenkového mapování, rozdílech mezi myšlenkovým a pojmovým mapováním a metodiku tvorby myšlenkových map. …víceAbstract:
This diploma thesis tries to analyze aspects of mind mapping as an effective instrument for active and creative teaching of physics at the elementary school and high school. The opening part contains basic knowledge of learning theories, creativity, psychological aspects of mind mapping, difference between mind mapping and conceptual mapping and methodology of the mind mapping. Practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václav MEŠKAN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROTIL, Daniel. Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Fn-In
Práce na příbuzné téma
-
Problémové úlohy ve výuce fyziky na základní škole
Jaroslav Dlouhý -
Motivačně zadané fyzikální úlohy
Petr Špína -
Nonverbální fyzikální úlohy
Jiří SMRČINA -
Nonverbální fyzikální úlohy
Zdeněk VLNA -
Strategie řešení vybraných kognitivních zkreslení při studiu prostřednictvím osobního vzdělávacího prostředí
Hana Tulinská -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Jana NEPOMUCKÁ -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Michal ŠIKÝŘ -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Josef MUSIL
Název
Vložil
Vloženo
Práva