Analýza marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s. – Lenka Pařízková
Lenka Pařízková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s.
Analysis of the Marketing Mix of KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na využívané marketingové nástroje a preference stávajících i potenciálních zákazníků.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.