Analýza nákladů kombinací produktů na uspokojení bytových potřeb občanů – Tomáš Maňas
Tomáš Maňas
Bakalářská práce
Analýza nákladů kombinací produktů na uspokojení bytových potřeb občanů
analysis of housing costs of products combinations¨satisfactions needs of citizens
Anotace:
Práce se zabývá kalkulací a složením optimální kombinace produktů běžně dostupných na trhu, sloužící k financování bytové potřeby. Snaží se o maximální úspornost dané kombinace. Dále vypočítává možnou úsporu vlastního bydlení proti bydlení v podnájmu a vysvětluje myšlenku optimálního financování koupě nemovitosti jako dlouhodobou investici do nemovitosti pro uživatele této kombinaceAbstract:
Práce se zabývá kalkulací a složením optimální kombinace produktů běžně dostupných na trhu, sloužící k financování bytové potřeby. Snaží se o maximální úspornost dané kombinace. Dále vypočítává možnou úsporu vlastního bydlení proti bydlení v podnájmu a vysvětluje myšlenku optimálního financování koupě nemovitosti jako dlouhodobou investici do nemovitosti pro uživatele této kombinace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: Jarmila Radová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza poptávky po produktu
Martin Souček -
Analýza cenotvorby konkrétního produktu na trhu výrobků
Josef Kilián -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Produkty CR: Analýza potenciálu regionu Chua-lien na Taiwanu a návrh produktu dobrodružného CR.
Ivona Adamíková -
ROZŠÍRENIE PRODUKTU VYBRANÉHO GASTRONOMICKÉHO ZARIADENIA
Barbora Bobulová