Analýza nákladů kombinací produktů na uspokojení bytových potřeb občanů – Tomáš Maňas
Tomáš Maňas
Bachelor's thesis
Analýza nákladů kombinací produktů na uspokojení bytových potřeb občanů
analysis of housing costs of products combinations¨satisfactions needs of citizens
Abstract:
Práce se zabývá kalkulací a složením optimální kombinace produktů běžně dostupných na trhu, sloužící k financování bytové potřeby. Snaží se o maximální úspornost dané kombinace. Dále vypočítává možnou úsporu vlastního bydlení proti bydlení v podnájmu a vysvětluje myšlenku optimálního financování koupě nemovitosti jako dlouhodobou investici do nemovitosti pro uživatele této kombinaceAbstract:
Práce se zabývá kalkulací a složením optimální kombinace produktů běžně dostupných na trhu, sloužící k financování bytové potřeby. Snaží se o maximální úspornost dané kombinace. Dále vypočítává možnou úsporu vlastního bydlení proti bydlení v podnájmu a vysvětluje myšlenku optimálního financování koupě nemovitosti jako dlouhodobou investici do nemovitosti pro uživatele této kombinace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19616
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2010
- Supervisor: Jarmila Radová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza poptávky po produktu
Martin Souček -
Analýza cenotvorby konkrétního produktu na trhu výrobků
Josef Kilián -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Produkty CR: Analýza potenciálu regionu Chua-lien na Taiwanu a návrh produktu dobrodružného CR.
Ivona Adamíková -
ROZŠÍRENIE PRODUKTU VYBRANÉHO GASTRONOMICKÉHO ZARIADENIA
Barbora Bobulová