Pohyb v příběhu v mateřské škole – Bc. Sára Šolcová
Bc. Sára Šolcová
Bakalářská práce
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Movement in the story in kindergarten
Anotace:
Pohyb v příběhu v mateřské škole je název bakalářské práce, jejímž cílem je vytvořit sborník cviků a psychomotorických her pro děti v předškolním věku. Metodický materiál je vložen do tematického plánu s názvem "Jdeme popřát Ijáčkovi a po cestě si zacvičíme". Plán je postaven na kapitole z knihy Medvídek Pú. Teoretická část se zaměřuje na vliv pohybu u dětí, zabývá se jeho propojením s psychomotorikou …víceAbstract:
Movement in the story in kindergarten is the name of the bachelor’s thesis, the aim of which is to create a collection of exercises and psychomotor games for preschool children. The methodological material is included in the thematic plan entitled "We are going to wish Ijáček and we will work out on the way". The plan is based on a chapter from the Winnie the Pooh book. The theoretical part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z80ws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Kouřilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy před covidovou pandemií
Aneta Boudová -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ -
Zobcová flétna – hudební nástroj či zdravotní pomůcka pro děti předškolního věku
Marie Míčová -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Edukativní textilní pomůcky pro předškolní děti a jejich využití v praxi
Veronika LEŠKOVÁ -
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
Andrea ŠPINDLEROVÁ -
Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem
Petra KAMENICKÁ