Bc. Sára Šolcová
Bachelor's thesis
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Movement in the story in kindergarten
Abstract:
Pohyb v příběhu v mateřské škole je název bakalářské práce, jejímž cílem je vytvořit sborník cviků a psychomotorických her pro děti v předškolním věku. Metodický materiál je vložen do tematického plánu s názvem "Jdeme popřát Ijáčkovi a po cestě si zacvičíme". Plán je postaven na kapitole z knihy Medvídek Pú. Teoretická část se zaměřuje na vliv pohybu u dětí, zabývá se jeho propojením s psychomotorikou …moreAbstract:
Movement in the story in kindergarten is the name of the bachelor’s thesis, the aim of which is to create a collection of exercises and psychomotor games for preschool children. The methodological material is included in the thematic plan entitled "We are going to wish Ijáček and we will work out on the way". The plan is based on a chapter from the Winnie the Pooh book. The theoretical part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z80ws/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Iva Kouřilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school Teacher Training / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy před covidovou pandemií
Aneta Boudová -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ -
Zobcová flétna – hudební nástroj či zdravotní pomůcka pro děti předškolního věku
Marie Míčová -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Edukativní textilní pomůcky pro předškolní děti a jejich využití v praxi
Veronika LEŠKOVÁ -
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
Andrea ŠPINDLEROVÁ -
Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem
Petra KAMENICKÁ