VOKS a jeho využití v edukačním procesu u žáků s poruchou autistického spektra – Veronika KŘÍŽOVÁ
Veronika KŘÍŽOVÁ
Master's thesis
VOKS a jeho využití v edukačním procesu u žáků s poruchou autistického spektra
Picture exchange communication system and its application in the educational process for pupils with disorder of autistic spectrum
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na význam využití Výměnného obrázkového komunikačního systému v edukačním procesu u žáků s poruchou autistického spektra. Zabývá se vlivem této metody na edukační proces, na komunikaci a sociální chování vybraných žáků s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. První kapitola teoretické části se zabývá vymezením pojmů, vývojem …viacAbstract:
This Thesis focuses on the importance of application the Picture Exchange Communication System in the educational process for pupils with disorder of autistic spectrum. It deals with the influence of this method on the educational process, communication and social behavior of selected pupils with disorder of autistic spectrum. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The first …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zverejniť od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Veronika. VOKS a jeho využití v edukačním procesu u žáků s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková