Ing. Tomáš Kortus

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří

Marketing Research of Travel Agency Customers
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum trhu a význam výsledků marketingového výzkumu pro podnikový management. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, organizaci, metodiku, proces a metody marketingového výzkumu. Dále specifikuje přípravnou a realizační etapu marketingového výzkumu. Praktická část aplikuje teoretické zásady do reálného prostředí a je proveden kompletní marketingový průzkum …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on market research and the importace of its results for business management. Theoretical part describes market enviroment, organization, methodology, process and methods of marketing research. Further it specifies preliminary and realization phase of marketing research. Practical section applies theoretical rules to real enviroment and complete market research for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Theodor Beran, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní