Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří – Ing. Tomáš Kortus
Ing. Tomáš Kortus
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Marketing Research of Travel Agency Customers
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum trhu a význam výsledků marketingového výzkumu pro podnikový management. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, organizaci, metodiku, proces a metody marketingového výzkumu. Dále specifikuje přípravnou a realizační etapu marketingového výzkumu. Praktická část aplikuje teoretické zásady do reálného prostředí a je proveden kompletní marketingový průzkum …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on market research and the importace of its results for business management. Theoretical part describes market enviroment, organization, methodology, process and methods of marketing research. Further it specifies preliminary and realization phase of marketing research. Practical section applies theoretical rules to real enviroment and complete market research for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bwr99/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Reader: Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Metodika pro ověřování oděvních výrobků v praktických zkouškách nošením
Valeriya Dubrovska -
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
Petra Hochmanová -
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Lenka Němečková -
Metodika efektivního event marketingu
Eva Kotová -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
František David -
Návrh marketingového plánu
Monika Šinclová