Ing. Tomáš Kortus

Bakalářská práce

Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří

Marketing Research of Travel Agency Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum trhu a význam výsledků marketingového výzkumu pro podnikový management. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, organizaci, metodiku, proces a metody marketingového výzkumu. Dále specifikuje přípravnou a realizační etapu marketingového výzkumu. Praktická část aplikuje teoretické zásady do reálného prostředí a je proveden kompletní marketingový průzkum …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on market research and the importace of its results for business management. Theoretical part describes market enviroment, organization, methodology, process and methods of marketing research. Further it specifies preliminary and realization phase of marketing research. Practical section applies theoretical rules to real enviroment and complete market research for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Theodor Beran, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní