Digitální žákovská portfolia na alternativní střední škole – Bc. Jiří Zradička
Bc. Jiří Zradička
Master's thesis
Digitální žákovská portfolia na alternativní střední škole
Digital Learning Portfolios In an Alternative Secondary School
Abstract:
Hlavním cílem této práce je představit formou případové studie přístup k využívání digitálních žákovským portfolií na alternativní střední škole. V první polovině práce je představena problematika používání portfolií v pedagogickém kontextu a kontext alternativního školství v České republice. Druhá polovina představuje různé roviny využití digitálních žákovských portfolií na vybrané alternativní střední …moreAbstract:
The main objective of this work, in the form of a case study, is to present an approach to the use of digital learning portfolios at an alternative secondary school. The first half of the thesis introduces the topic of using portfolios in an educational context and in the context of alternative education in the Czech Republic. The other half presents different dimensions to utilizing digital learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cban1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Reader: RNDr. Michal Černý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Portfolio - nástroj principu odpovědnosti v daltonských školách
Viola Kadlecová -
Produktové portfolio pro privátní klienty
Simona Bílková -
Alternative Approaches to Portfolio Selection
Filip Rýzner -
Postmodern Portfolio Theory
Branislav Lovás -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Sebepoznání a sebereflexe v práci terapeutů
Vanessa Jandová -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková