Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby – Ondřej BAŤA
Ondřej BAŤA
Bakalářská práce
Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby
Consumer society and negative effects of overconsumption
Anotace:
Cílem této práce je charakterizovat konzumní společnost, určit příčiny jejího vzniku a ana-lyzovat její negativní důsledky na obyvatelstvo. V teoretické části jsou postupně rozebrány oblasti globalizace, marketingu, reklamy a médií, které stojí za vznikem konzumní společ-nosti. Mezi důsledky konzumní společnosti patří nadspotřeba, jejímž negativním vlivům je věnován závěr teoretické části. V praktické …víceAbstract:
The aim of this work is to describe consumer society, point out the aspects of it{\crq}s origin and analyse it{\crq}s bad effects on population. In theoretical part are gradually analysed spheres of globalization, marketing, advertisment and media, which are the main reasons of the origin of consumer society. Among the consequences of consumer society belongs over-consumption and it{\crq}s bad impacts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŤA, Ondřej. Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
Peter ŽENČICA -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová