Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby – Ondřej BAŤA
Ondřej BAŤA
Bachelor's thesis
Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby
Consumer society and negative effects of overconsumption
Abstract:
Cílem této práce je charakterizovat konzumní společnost, určit příčiny jejího vzniku a ana-lyzovat její negativní důsledky na obyvatelstvo. V teoretické části jsou postupně rozebrány oblasti globalizace, marketingu, reklamy a médií, které stojí za vznikem konzumní společ-nosti. Mezi důsledky konzumní společnosti patří nadspotřeba, jejímž negativním vlivům je věnován závěr teoretické části. V praktické …moreAbstract:
The aim of this work is to describe consumer society, point out the aspects of it{\crq}s origin and analyse it{\crq}s bad effects on population. In theoretical part are gradually analysed spheres of globalization, marketing, advertisment and media, which are the main reasons of the origin of consumer society. Among the consequences of consumer society belongs over-consumption and it{\crq}s bad impacts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
16978
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŤA, Ondřej. Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
Peter ŽENČICA -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová