Bc. Tereza Pejková

Bachelor's thesis

Sponzoring v akademických knihovnách

Sponsorship in academic libraries
Abstract:
Téma bakalářské práce definuje sponzoring a metody sponzorování. První část je teoretická a zabývá se marketingem v knihovnách a zkušenostmi akademických knihoven se sponzory. Jsou v ní obsaženy i jiné než akademické knihovny. Druhá část je praktická a obsahuje projekt sponzoringu pro Ústřední knihovnu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity.
Abstract:
The topic of bachelor work defines sponsorship and its methods. First part is theoretical. It deals with marketing in libraries and experiences of academic libraries with sponsors. Bachelor work includes different types of libraries too, not only academic. Second part is practical. It devoted to the project of sponsorship for Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Dagmar Čerňová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta