Bc. Tereza Pejková
Bachelor's thesis
Sponzoring v akademických knihovnách
Sponsorship in academic libraries
Abstract:
Téma bakalářské práce definuje sponzoring a metody sponzorování. První část je teoretická a zabývá se marketingem v knihovnách a zkušenostmi akademických knihoven se sponzory. Jsou v ní obsaženy i jiné než akademické knihovny. Druhá část je praktická a obsahuje projekt sponzoringu pro Ústřední knihovnu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity.Abstract:
The topic of bachelor work defines sponsorship and its methods. First part is theoretical. It deals with marketing in libraries and experiences of academic libraries with sponsors. Bachelor work includes different types of libraries too, not only academic. Second part is practical. It devoted to the project of sponsorship for Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wo04i/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Dagmar Čerňová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró