Problems encountered by Czech students of English in listening exercises – Bc. Barbora FRIMMELOVÁ
Bc. Barbora FRIMMELOVÁ
Diplomová práce
Problems encountered by Czech students of English in listening exercises
An analysis of mistakes in listening exercises of Czech students of English
Abstract:
The diploma thesis is focused on problems encontered by Czech students of English in listening exercises. The main aim of the theoretical part is to describe the main issues of listening in English lessons and provide list of possible listening difficulties. The practical part is devoted to research based on analysis of students´ mistakes in listening exercises, questionnaire survey and interview with …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá problémy českých studentů v anglických poslechových cvičeních. V teoretické části je uvedena základní problematika poslechu v hodinách anglického jazyka a seznam potenciálních problémů týkajících se poslechu. V praktické části je proveden výzkum na základě analýzy chyb v poslechových cvičeních, dotazníkového šetření a rozhovoru s učitelem anglického jazyka. Dále jsou zde popsány …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRIMMELOVÁ, Barbora. Problems encountered by Czech students of English in listening exercises. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Výuka výslovnosti v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň ZŠ
Roman Toml -
Výuka reálií v hodinách angličtiny na druhém stupni ZŠ
Anna PETRŮJOVÁ -
Kulturní aspekty angličtiny jako mezinárodního jazyka v ELT učebnicích
Martina Karpetová -
Žáci se specifickou poruchou učení a výuka angličtiny na druhém stupni základní školy
Vítězslav Šťastný -
Výuka angličtiny na druhém stupni základní školy u žáků s vývojovou dysfázií
Jana PRYMUSOVÁ -
Výchovný koncert jako zážitek ovlivňující hudební vkus a preference žáků základních škol
Martin Holinka -
Problematika poslechu a vnímání hudby na 2. stupni základních škol
Kateřina Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva