Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti – Bc. Petra Skácelová
Bc. Petra Skácelová
Diplomová práce
Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti
Role-play as a didactic tool for information and media literacy development
Anotace:
Diplomová práce rozebírá různé druhy aktivit založených na role-play používané ve vzdělávání a jejich možné využití v oblasti informační a mediální gramotnosti. Teore-tická část vymezuje danou problematiku a analyzuje publikované zmínky o rozvoji jednotlivých prvků informační a mediální gramotnosti na základě Globálního rámce Media and Information Literacy organizace UNESCO. Výzkumná část práce se …víceAbstract:
This master's thesis analyzes different types of activities based on role-play used in education and their possible implementation in information and media literacy education. Its theoretical part outlines the topic and analyzes published references to the development of components of information and media literacy using the UNESCO Global Framework of Media and Information Literacy. The research part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cgqij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Technologie podporující aktivní občanství
Michal Jandourek