Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí – David Albrecht
David Albrecht
Bakalářská práce
Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
Building a Personal Brand as a Content Creator in a Digital Environment
Anotace:
Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována …víceAbstract:
Personal branding is an ever-expanding discipline that more and more people and companies are using these days with the rise of social media. For this reason, the main focus of this bachelor thesis is a proactive approach to personal branding for content creators on social media. The thesis presents the views of several authors on the issue of branding and strategic communication. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Albrecht, David. Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Obsahová komunikační strategie AC Sparta Praha ženy na sociálních sítích
Aneta Pochmanová -
Tereza Vitáčková_BP Nastavení obsahové komunikační strategie sociálních sítí pro vybranou organizaci
Tereza Vitáčková -
Nastavení obsahové komunikační strategie sociálních sítí pro vybranou organizaci
Tereza Vitáčková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová