Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí – David Albrecht
David Albrecht
Bachelor's thesis
Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
Building a Personal Brand as a Content Creator in a Digital Environment
Abstract:
Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována …moreAbstract:
Personal branding is an ever-expanding discipline that more and more people and companies are using these days with the rise of social media. For this reason, the main focus of this bachelor thesis is a proactive approach to personal branding for content creators on social media. The thesis presents the views of several authors on the issue of branding and strategic communication. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALBRECHT, David. \textit{Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/izmq3b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Albrecht, David. Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Tereza Vitáčková_BP Nastavení obsahové komunikační strategie sociálních sítí pro vybranou organizaci
Tereza Vitáčková -
Nastavení obsahové komunikační strategie sociálních sítí pro vybranou organizaci
Tereza Vitáčková -
Obsahová komunikační strategie AC Sparta Praha ženy na sociálních sítích
Aneta Pochmanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová