Analýza a návrh řešení PPC systému pro on-line katalog zboží – Bc. Kryštof Zetek
Bc. Kryštof Zetek
Master's thesis
Analýza a návrh řešení PPC systému pro on-line katalog zboží
Analysis and Design Solution to the PPC System for On-line Catalog
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití platebního modelu pay-per-click v oblasti internetových katalogů zboží. Teoretická část práce je věnována principu platby za kliknutí a jeho využití u vybraných katalogů zboží. Praktickým přínosem práce je vypracovaná analýza a návrh možného řešení PPC systému na webovém portálu NejNákup.cz.Abstract:
Diploma thesis deals with the use of a Pay-per-click model in on-line goods catalogues. The theoretical part describes the principle of payment per clicks and implementation in selected catalogues of goods. Practical benefit of this thesis is a created analysis and a design of a possible solution of a PPC system for web portal NejNákup.cz.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xt45m/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZETEK, Kryštof. \textit{Analýza a návrh řešení PPC systému pro on-line katalog zboží}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/j00iuk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický