Analýza a návrh řešení PPC systému pro on-line katalog zboží – Bc. Kryštof Zetek
Bc. Kryštof Zetek
Master's thesis
Analýza a návrh řešení PPC systému pro on-line katalog zboží
Analysis and Design Solution to the PPC System for On-line Catalog
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití platebního modelu pay-per-click v oblasti internetových katalogů zboží. Teoretická část práce je věnována principu platby za kliknutí a jeho využití u vybraných katalogů zboží. Praktickým přínosem práce je vypracovaná analýza a návrh možného řešení PPC systému na webovém portálu NejNákup.cz.Abstract:
Diploma thesis deals with the use of a Pay-per-click model in on-line goods catalogues. The theoretical part describes the principle of payment per clicks and implementation in selected catalogues of goods. Practical benefit of this thesis is a created analysis and a design of a possible solution of a PPC system for web portal NejNákup.cz.Kľúčové slová
pay per click PPC systém katalog zboží proklik Nejnákup.cz analýza návrh UML diagram model OOP click analysis design
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xt45m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý