Tradiční české značky v procesu globalizace – Ing. Tsenguun Odtsetseg
Ing. Tsenguun Odtsetseg
Bachelor's thesis
Tradiční české značky v procesu globalizace
Traditional Czech brands in the process of globalization
Abstract:
V bakalářské práci posuzuji důvody úspěchů i nezdarů vybraných tradičních českých značek v globalizovaném světě. Klíčem pro výběr značky byla v prvé řadě dlouhodobost trvání původní české tradice, bez ohledu na současnou vlastnickou strukturu. Cílem této práce je určit postavení a možnosti tradičních českých značek v kontextu světové ekonomiky. Pro potřeby analytického vyhodnocení současných trendů …moreAbstract:
In the thesis I review the reasons for successes and failures of selected traditional Czech brands in a globalized world. Key to the selection of the brand was primarily a long-standing original Czech tradition, regardless of current ownership structure. The aim of this paper is to define the position and possibilities of the traditional Czech brands in the context of the global economy. For the purpose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bju8e/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Martin Petrášek
- Reader: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Brand management v teorii politického marketingu
Ondřej Pavelek -
International Brand Management of Taiwanese Companies
Tan-Ya Liu -
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Angry Beards, brand od začátku
Tomáš Čech -
Krize českých tradičních stran
Veronika LANGEROVÁ -
Krize českých tradičních stran
Veronika LANGEROVÁ -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová