Tradiční české značky v procesu globalizace – Ing. Tsenguun Odtsetseg
Ing. Tsenguun Odtsetseg
Bakalářská práce
Tradiční české značky v procesu globalizace
Traditional Czech brands in the process of globalization
Anotace:
V bakalářské práci posuzuji důvody úspěchů i nezdarů vybraných tradičních českých značek v globalizovaném světě. Klíčem pro výběr značky byla v prvé řadě dlouhodobost trvání původní české tradice, bez ohledu na současnou vlastnickou strukturu. Cílem této práce je určit postavení a možnosti tradičních českých značek v kontextu světové ekonomiky. Pro potřeby analytického vyhodnocení současných trendů …víceAbstract:
In the thesis I review the reasons for successes and failures of selected traditional Czech brands in a globalized world. Key to the selection of the brand was primarily a long-standing original Czech tradition, regardless of current ownership structure. The aim of this paper is to define the position and possibilities of the traditional Czech brands in the context of the global economy. For the purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bju8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martin Petrášek
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Brand management v teorii politického marketingu
Ondřej Pavelek -
International Brand Management of Taiwanese Companies
Tan-Ya Liu -
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
Angry Beards, brand od začátku
Tomáš Čech -
Krize českých tradičních stran
Veronika LANGEROVÁ -
Krize českých tradičních stran
Veronika LANGEROVÁ -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová